klantenservice-medewerker-werkzaamheden

Medewerkers klantenservice zijn hulpvaardig en klantgericht

In Nederland zijn er behoorlijk wat mensen die werken bij de klantenservice. Klanttevredenheid is één van de belangrijkste doelen waar een bedrijf naar streeft. Om die reden zullen klantenservice medewerker werkzaamheden altijd nodig zijn. Er is dan ook veel vraag naar de functie en mensen met de juiste papieren kunnen vaak snel aan de slag. Als medewerker van de klantenservice moet je het leuk vinden om mensen bij te staan. Je helpt ze graag met het oplossen van problemen en beantwoord lastige vragen. Je bent het aanspreekpunt van de klant en daarmee het uithangbord van het bedrijf. De acties van de klantenservice zijn één van de belangrijkste aspecten van het imago van een bedrijf. Door klantgericht te werken zorg je ervoor dat klanten tevreden blijven. Hun wensen staan bovenaan je prioriteitenlijstje. Je moet sociaal ook sterk in je schoenen staan. Er zijn namelijk ook weleens klanten met lastige vragen en problemen die contact met je opnemen. Ondanks dat blijf je altijd vriendelijk en blijf je zoeken naar oplossingen voor problemen. Je moet uiteraard goed kunnen luisteren en ook helder kunnen communiceren.

De opleidingen bij Fabius

Fabius biedt veel opleidingen aan die te maken hebben met boekhouding, administratie en andere kantoorwerkzaamheden. Fabius is de grootste aanbieder van dergelijke opleidingen van Nederland. Er zijn meer dan 50 locaties verspreid door het hele land waar je een kwaliteitsopleiding kan volgen. Bij Fabius staat de student centraal. De klassen zijn daarom klein zodat de leraar veel tijd heeft om persoonlijke begeleiding aan te bieden. Iedereen is anders en niet iedereen leert op dezelfde manier. Bij Fabius proberen ze samen op zoek te gaan naar de aanpak die het beste is voor jou. De ervaren leerkrachten weten als geen ander hoe ze studenten moeten motiveren. De kans van slagen is daardoor veel hoger en met een diploma op zak kom je verder.

Geplaatst in: News